Avtalshantering för eHandel minimerar onödig administration och förenklar vardagen.
Fokusera på affären och låt oss hantera avtalen.
Inköpsavtal, distributionsavtal, fraktavtal, licensavtal, anställningsavtal, konsultavtal, influencer-avtal, sponsringsavtal …
Alla dessa avtal. De behövs och är viktiga för affären. Men de är svåra att överblicka med olika avtalstider, uppsägningstider och villkor. Helt enkelt. Det tar tid att hantera avtal.
Vi har tagit fram ett paket för att hjälpa dig. Smartare avtalshantering för eHandlare. Översiktligt, enkelt och smidigt. Så att du kan lägga tid på att sköta affären. Eller något annat du tycker är viktigt.






Vad kostar Avtalshantering för eHandel?
Vår basmodell för pris bygger på en avtalsadministratör och fem läsare. Det räcker ofta att starta med. Och med läsare kan du låta alla viktiga personer ta del av rätt information utan att göra avkall på säkerheten.
Kom igång direkt:
950:- / månad
En avtalsadministratör och fem läsare
158:- per användare / månad.
Jag vill veta mer om avtalshantering för eHandel
Avtalshantering för eHandel del 1: Inköp, distribution och frakter
Första delen av avtalshantering för eHandel handlar om transporter, inköp, distribution, frakt och returer. Det krävs många avtal för att driva en eHandel.
Avtalshantering för eHandel del 2: Anställda och inhyrda konsulter
Andra delen av avtalshantering för eHandel fokuserar på anställningsavtal och konsultavtal. Det krävs människor som hanterar din eHandel.
Avtalshantering för eHandel del 3: Marknadsföring, influencers och sponsring
Utan marknadsföring finns du inte. Och oavsett vilken form av marknadsföring du väljer så behöver du avtal. Vi avslutar bloggserien avtalshantering för eHandel.