Ett lyckat QNOVA seminarie

Tack till alla som kom på vårt seminarie där vi bland annat presenterade kommande versioner av QNOVA.

QNOVA i mobilen

En viktig del som vi presenterade under seminariet var vår nya mobila lösning för Dokumenthantering.

Vi har sett ett tydligt behov av mobilitet och därför har det varit en självklarhet att ta fram en “mobil-app” som gör det lättare att navigera och läsa information i QNOVA via telefonen eller surfplattan.

Den nya lösningen har efterfrågats efter presentationen vid seminariet. Fick ni inte möjlighet att prata med oss då eller missade seminariet helt så hör av er till oss via vår kontaktsida så berättar vi mer.

Tydlig trend – Webbläsaren i fokus

Aldrig tidigare har vi gjort sådana framsteg när det gäller utvecklingen av våra produkter. Vi har koncentrerat oss på webben och tagit fram ett helt nytt ramverk som tar höjd för responsiv design. Det innebär att man kan arbeta med våra lösningar i alla webbläsare och enheter. Utvekclingen innebär också att vi har fortsatt på spåret “low-code” för att underlätta nya uppgraderingar och att kunderna själva kan utöka funktionaliteten i systemen. Detta genom enkel konfiguration istället för programmering.

Vi kan mer

Våra lösningar är grunden och tryggheten i vårt företag men vi kan mycket mer. IT-miljöer ser olika ut hos olika företag och organisationer. Arbetet och erfarenheten gentemot våra befintliga kunder har gjort oss till experter när det gäller att integrera olika system.

Vi löser de flesta kopplingar oavsett om det gäller IBM, Sharepoint eller olika affärssystem. Det kan också handla om förenklad inloggning där det räcker att logga in en gång för att komma åt sina program. Ni är alltid välkomna att prata med oss om just era behov när det gäller anpassade lösningar.

Vi tror på integrationer, att det idag finns så kallade standardsystem är i vår värld sällan eller aldrig en verklighet. Vi på QNOVA är duktiga och kunniga på att omvandla era behov av systemstöd till verklighet.

Vill du ha gratis avtalsmallar?

Fyll i formuläret nedan så skickar vi alla avtalsmallar vi tagit fram.

ikon-paminnelser

Påminnelser

Ställ in egna automatiska påminnelser efter behov.

Du kan välja att få påminnelser på specifika datum eller återkommande varje månad, kvartal eller år. QNOVA ser till att du inte missar någon viktig deadline. Du kan också få påminnelser om avtal som ska signeras, eller ännu inte blivit signerade.

ikon-hantera-behorighet

Hantera behörigheter

Du kan själv hantera behörigheterna på grupp eller individnivå med vårt smarta administrationsverktyg.

Bestäm vem som ska få skapa avtal, redigera, radera och titta på avtalen. Skapa korrekt tillgänglighet till
samtliga avtal.

ikon-sakerhet

Extra hög säkerhet

QNOVA använder sig uteslutande av svenska leverantörer. Ingen information eller data från våra kunder lämnar
landets gränser.

QNOVA är svenskutvecklat och erhåller support i egen regi. Bland annat har QNOVA genomgått ett OWASP Top 10 utan anmärkning.

ikon-esignering

eSignering

Skapa avtal utifrån en mall eller PDF. Få kontroll på signeringsflödet, vem som har öppnat, signerat eller
returnerat. QNOVA eSignering är juridiskt godkänd och sker alltid med två-faktorsverifiering enligt eIDAS.

Användaren kan styra signeringsordning. Varje signerare kan signera med svenskt BankID, SMS-kod eller med
digital underskrift. Det skickas alltid ut meddelande när signeringen är klar till samtliga parter.

ikoner-qnova-smarta-falt

Smarta fält

Skapa värde med smarta fält. Lägg in den avtalsinformation som du behöver.

Gör dina egna uträkningar eller använd listor med förbestämda värden för att enkelt söka fram eller filtrera på
rätt information.

ikoner-qnova-dash

Överblick

Dashboard som sammanfattar allt det viktiga kring avtalen. Struktur efter avtalstyp och definierat med era egna
kategorier.

Användaren kan enkelt hitta avtalen, se aktuell status och snabbhantera avtalen. Samtidigt som du kan söka
efter avtal.