Vem, vad eller vilken är ekonomichefens bästa vän för att uppnå företagets mål.
Självklart ett fungerande system, helst ett redovisningssystem som bokar varje del automatiskt och med ett klick genererar koncernbokslutet. Det finns fler och fler lösningar som underlättar arbetet på ekonomiavdelningen, QNOVA har en lösning som blir ekonomichefens bästa vän -> AVTALSHANTERING.
Systemet ger enkel överblick, lagrar, förvaltar, övervakar och påminner om alla samlade avtal hos företaget.
Vad kostar en missad automatisk förlängning av hyresavtalet?
Hur mycket tid och pengar kostar det att leta efter avtal?
Hur mycket kan ni spara idag genom regelbunden prisuppföljning på alla leverantörsavtal?
Dessa två frågeställningar är enkla att hantera med QNOVA Avtalshantering. Det blir en säker organiserad modul som tar hand om all övervakning och påminnelser när avtal löper ut, vilket gör att ekonomichefen kan sova gott om natten och investeringen betalar sig snabbt.
Kontakta oss så berättar vi mer hur ni kommer igång inom en vecka QNOVA Avtalshantering