Digitalisera processer i verksamheten 6 december, 2016 by QNova Systems Ärendehanteringssystem , Blogg Det finns flera fördelar med att digitalisera rutiner och processer i verksamheten. Fördelar med digitaliserad miljö Genom att skapa digitala rutiner istället för att använda papper så uppnår ett företag mängder med fördelar. Här tar vi kort upp några av alla fördelar som finns när man digitaliserar processer. 1. Mindre utskrifter och pappersförbrukning = bra för miljön 2. Snabbare hantering, smidigare distribution och där inget försvinner = effektivare verksamhet 3. Lagra datum och tid för vem som gjort vad med möjlighet att få automatiska påminnelser = mindre förseningar och bättre styrning 4. Enklare att uppdatera och anpassa ett digitalt flöde än pappersbaserat = Anpassningsbart system underlättar för företag med processer som är under ständig förändring. Detta är bara några av de saker som man får om man inför ett enkelt och smidigt system för att digitalisera pappersflöden. Vår lösning Vår digitala lösning erbjuder mallar för olika processer där man på ett smidigt sätt kan lägga till olika processteg och fältbärande information utan att behöva ändra i systemets programkod. Exempel på olika processer som vår kunder använder i vår digitala lösning för ärendehantering. Avvikelser Reklamationer Förbättringsförslag Åtgärdsplanering Skyddsrond Nyanställningar Personalundersökningar Kundorder Leverantörsbeställning Tillbud Mötesprotokoll Ändringsbegäran Självklart fungerar vår moderna lösning för alla enheter (mobil, surfplattor, pc) och webbläsare (Safari, Chrome, IE, FireFox) Kontakta oss gärna för en gratis web demo så visar vi hur vi kan hjälpa er. Relaterade artiklar Rapportera skyddsronder, reklamationer och avvikel... QNova Workflow hjälper till med er process för onb... Vår lösning hjälper Städbolag med ärendehantering... Hela organisationens idéer på ett ställe Ladda ner vår PDF Digitalsera on- och offboardingprocsesser Vi skickar dig ett e-postmeddelande med en länk där du kan ladda ner PDF-filen om hantering av samtycken. Förkorta startsträckan för nyanställda Automatisera beställningar och underlätta godkännanden Ett bra avslut för alla inblandade Säkerställ att avveckling görs enligt företagets policyer * Vi lämnar inte ut din e-postadress till annan part. SKICKA LÄNK PreviousGDPR ett sätt att tänka nytt NextSignera dina avtal digitalt